een nieuwe start

4 mei 2018 - Eps, Frankrijk

omdat het ziekenhuis tevreden is over de resultaten en ik ook zelf het vertrouwen heb, besluiten we om op zondag de 29ste voor een nieuwe poging en met voldoende catheters aan boord, te vertrekken naar Eps. Na een tussenstop in Wernhout bij Greta en Pieter komen we tegen een uur of 3 aan in het huis. Uitladen en het huis klaarmaken om hier wat langer te gaan verblijven. De maandag is een regendag die we met wat klusjes in huis doorbrengen maar vanaf dinsdag is het beter weer geworden, meer zon maar nog wel fris.

Donderdag weer even een kort contact met het ziekenhuis met als resultaat dat ik van om de dag, mag gaan naar 2x per week en als alles zo blijft in de komende week naar nog maar 1x.

Vandaag, vrijdag is het prachtig weer en genieten we van de dingen hier, maar beginnen we ook de voorbereidingen om de camper klaar te maken voor vertrek op zondag richting de kust voor een aantal dagen genieten van het mooie weer en voor mij vis eten!

huis        de fruitbomen in volle bloei ons vee ons vee Lijnzaad velden

1. Hanneke:
    4 mei 2018
    Veel plezier aan de kust en vooral eet smakelijk van de visjes. 🐠🐟🦑🦐🦀. Xx
  2. Hans&Tilly:
    4 mei 2018
    Lieverds heel veel plezier en Arnold fantastisch dat het zo goed met je gaat!!!!😘🍻🍷🌻☀️☀️☀️
  3. Marieke:
    5 mei 2018
    Super zeg! 👍 Duim voor mooi weer aan zee, veel plezier!!!💋
  4. Nicolette Blok:
    5 mei 2018
    Zo dat is fijn om te lezen, eindelijk de hort op en heerlijk de kust opzoeken! Hier begint het weer er ook op te lijken, maar zoals je zei ook hier fris! Maar daar trekken we ons niets van aan toch? Heel veel plezier aan de kust! Eindelijk!!! Op reis👣🙋‍♀️👍😎😘
  5. Nicolette Blok:
    5 mei 2018
    Mooi foto’s ook!!! Tuin staat er prachtig bij!!!
  6. Selma Knulst:
    5 mei 2018
    Het ziet er daar weer super uit. Met jouw afvoerbuis gaat het ook weer beter. Het is mooi weer, de camper is tof, de vis wacht. Dus heerlijk gaan genieten. Xxx
  7. Hans en Carla:
    5 mei 2018
    Allemaal super mooie berichten !!!!! En wat leuk dat de stieren buren er weer zijn.
    Gaat helemaal lukken met dat mooie weer aan de Sommebaai en plateau"tje" eten.
    Geniet samen, liefs van ons
  8. Wim en Cora:
    5 mei 2018
    Het ziet er weer fantastisch uit! Geniet van het mooie weer aan de kust en van de camper.
    Kus van W&C
  9. Wim:
    5 mei 2018
    Jammer dat ik er niet ben konden die jongens lekker mijn handen schoon sabbelen