Terug naar Eps

25 oktober 2019 - Eps, Frankrijk

Terug naar Eps

De voor ons zeker bekende camper is inderdaad van onze Eps en camper vrienden Pieter en Greta, zij zijn op weg naar Marokko en kruisen onze wegen dit jaar voor de 3e weer gezellige keer 👍. En alleen omdat het buiten regent doen we binnen even bijpraten onder het genot van een flesje wijn! De volgende ochtend gaan Pieter en ik wandelen langs de rivier en drinken we daarna nog even een bakkie met elkaar waarna Grepi door gaat naar hun volgende stop op weg naar het zuiden en wij nog een dagje hier blijven staan. De zon schijnt dus even wandelen langs de Yonne, maar morgen gaan ook wij weer een stukje opschuiven.  We stoppen bij een champagne boerderij waar we een prachtige plek hebben naast de wijnranken, de zon schijnt dus buiten aan de borrel en later binnen eten.  Na een hele stille nacht zeggen we eigenaars gedag en gaan we op weg naar de camping in Doullens waar het internet goed is en ik dan Ajax-Chelsea kan kijken. Helaas is het resultaat van een wel spannende wedstrijd een nederlaag voor Ajax. Na een afsluitend wijntje gaan we onze laatste nacht in de camper voor dit jaar naar bed. Morgen naar Hesdin voor de markt en boodschappen en dan na 6 weken en ruim 3600 km zonder een krasje of een deukje, met een heel goed gevoel weer terug naar Eps. Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties op onze verhalen en hopelijk snel weer tot ziens ❤️🍷😘

1. Karin:
    25 oktober 2019
    Bedankt voor al jullie leuke verhalen en mooie foto's !
    Daardoor konden we toch het "dichtbij gevoel"behouden.
    Maar wat zal het ook fijn zijn jullie weer in Rijswijk te hebben!!!
    Tot snel xxx
  2. Claea:
    25 oktober 2019
    Lekker afbouwen met een mooie fles in Eps ... oogjes dicht en enorm nagenieten van alle mooie en warme herinneringen ... en weet je .... altijd komt er weer een herinnering om het hoekje ... zoooooo heeerlijk ...RIJKDom 🥳😍😘😘
  3. Nicolette Blok:
    26 oktober 2019
    Weer veilig thuis 🏠 en heb heerlijk meegehobbeld ( virtueel) 3600 km lang😱jammer dat er even geen verhalen meer komen maar ook super gezellig dat jullie straks weer in jullie huis in rijswijk zijn! Dan wil ik nog meer verhalen horen hoor! 😘
  4. Erik:
    26 oktober 2019
    Goede reis terug en dank jullie voor de heerlijk inspirerende verhalen! Hopelijke tot volgend jaar in Chasseigne bij Thollet! Erik en Buster (je kunt ons eerdaags ook vast zien in een aflevering van “Ik(wij) vertrek(ken)”)
  5. Hans Pesant:
    26 oktober 2019
    Geniet in Eps na even na van jullie heerlijke reis, die we mee konden beleven via de blog ( wat een goede uitvinding !) Nu wasjes draaien, camper schonen en aan het eind van de dag lekker met een wijntje bij de openhaard. Tot gauw in Nederland.
  6. GrePi:
    27 oktober 2019
    Het was idd weer een gezellig samenzijn. 👍 Voor wat het reizen betreft zit het er op voor jullie. We hopen v jaar weer op diverse “onderweg” treffens. Misschien wel buiten La Douce France. Liefs GrePi❤️