Op de fiets

21 april 2018

Na weer een lange wandeling gisteren, gaan we vandaag op de fiets. De knooppunten route is uitgezet en ons eerste doel is Lunteren, op bezoek bij een oud Agfa collega. We treffen alleen zijn vrouw thuis, Charles is zijn solex aan het ophalen, maar na een bakje koffie is hij terug en praten we even bij.  Even een kort rondje op zijn solex en dan gaan we weer op de fiets naar de markt in Ede. Ik hoop op verse mosselen, maar de “Scheveningse vishandel” terplaatse heeft veel maar geen..... Een lekkerbekje maakt veel goed. Vers fruit, olijven en brood, en dan op weg naar de Veluwse Aspergeboerderij voor een culinair hoogstandje voor op zondag. Met een kilootje duimdik Hollands goud trappen we het laatste stukkie terug naar de camping die inmiddels lgezellig vol is gelopen.

Als we de 30 km ruim hebben volgemaakt ploffen we neer in de schaduw van de camper met water en later Bier! Morgen is het over met het mooie weer maar asperges barbecuen is toch niet mijn sterkste kant. Maandag gaan we hier weer weg richting...?

1. Nicolette Blok:
    21 april 2018
    Nou zo te horen vermaken jullie zich prima!! Heerlijk 🙋‍♀️
  2. Hans en Carla:
    23 april 2018
    Na zelf een heerlijk weekend bij jullie in de buurt (Hoederloo) met 7 vriendinnen, nu even een inhaal leesfeest !! Een aantal foto's komen me bekend voor, ha,ha en wat is het toch mooi daar hé.
    Super dat het catheteren jullie vakantie niet beïnvloed en super kunnen genieten. Ook nog van dat prachtige weer, het is verdiend !!!! Benieuwd waar jullie nu terecht komen.Liefs