Toch op pad

17 april 2018 - Otterlo, Nederland

Dinsdag 17-4,

Omdat het allemaal goed gaat en de continentieverpleegkundige tevreden is over de door mij opgegeven getallen mag ik het aantal catheters terug brengen van 4 naar 3 per dag. Dus besluiten mede door het prachtige weer op pad te gaan en wordt de camper gevuld met water en de nodige spullen voor een week of 2. Maar bij het testen van het watercircuit blijkt het toilet niet te willen doorspoelen! Een beetje jammer want een camper zonder toilet hadden we al. Dus tel en WhatsAp overleg met de leverancier. Maar na wat meten blijkt er een zekering defect te zijn, die vervangen en toilet werkt weer. De leverancier biedt zijn veronrschuldigingen aan en geeft aan dat we op hun kosten een hapje mogen eten, gaan we zeker ook doen!

De volgende dag vertrekken richting de uitgezochte camping Beek en Hei in Otterloo. De keuze voor deze regio is gemaakt omdat we kort geleden met zussen en zwagers daar in een huisje zijn geweest en de omgeving vonden we zo mooi dat een langer bezoek aan bos, heide, zandverstuivingen en veel wild ons bijzonder aantrok. Na aankomst is het een plekje uitzoeken, de camper neerzetten en dan de meegenomen spullen opbergen in de vele kastjes zodat je later weer loopt te zoeken waar we alles ook weer hebben gelaten.

Dan onderuit in het zonnnetje en tegen etenstijd gaat de BBQ aan 👍, we staan!